{"id":3268,"date":"2021-02-17T16:19:50","date_gmt":"2021-02-17T16:19:50","guid":{"rendered":"https:\/\/altanova.rs\/?p=3268"},"modified":"2021-03-18T11:55:03","modified_gmt":"2021-03-18T11:55:03","slug":"prednosti-stampanog-materijala","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/altanova.rs\/prednosti-stampanog-materijala\/","title":{"rendered":"Prednosti \u0161tampanog materijala u odnosu na digitalno ogla\u0161avanje"},"content":{"rendered":"
Od reklamnih banera na mre\u017ei do televizijskih i radio reklama, ogla\u0161avanje pro\u017eima svakodnevni \u017eivot. Velike kompanije \u010desto ula\u017eu milione dolara godi\u0161nje u reklamne<\/strong><\/a> kampanje za prodaju novih proizvoda ili podsticanje prodaje postojec\u0301ih proizvoda. Kao i velike kompanije, mala preduzec\u0301a tako\u0111e koriste ogla\u0161avanje kako bi prenela vest o svojim proizvodima i uslugama ili kako bi se bolje pozicionirala na lokalnom tr\u017ei\u0161tu.<\/p>\n Za razliku od televizijskih i Internet oglasa, koji se pojave pred o\u010dima, a zatim nestaju, \u0161tampani reklamni materijal, kao \u0161to su \u010dasopisi<\/strong><\/a>, katalozi<\/strong><\/a> i bro\u0161ure ostaje dugo u na\u0161im rukama. Nekada su to meseci, a nekada i godine pre nego \u0161to se baci. Nijedna druga metoda ogla\u0161avanja ne pru\u017ea toliko potencijane dugove\u010dnosti za ulo\u017eeni novac.<\/p>\n <\/p>\n Kada je re\u010d o digitalnom ogla\u0161avanju, va\u017eno je razmisliti o dugotrajnosti kampanje. Oglasi c\u0301e se prikazivati samo onoliko dugo koliko odlu\u010dite da platite, i ko\u0161taju sve vreme dok su vidljivi. Sa \u0161tampanim materijalom, va\u0161e poruke su tamo du\u017ee vreme sa jednokratnom investicijom.<\/p>\n Brendiran \u0161tampani materijali kao \u0161to su rokovnici<\/strong><\/a>, sveske<\/strong><\/a>, fascikle<\/strong><\/a>, reklamne kese\u00a0<\/strong> <\/a>i mnogi drugi, va\u0161i klijenti i saradnici \u0107e rado koristiti. Pored inicijalnog vrlo pozitivnog efekta \u2013 pru\u017eanju pa\u017enje i uru\u010divanju lepog poklona va\u0161em klijentu, va\u0161 \u0161tampani materijal tek po\u010dinje da radi za vas. Kako se ovi materijali koriste tokom cele godine, bi\u0107e vi\u0111eni nebrojeno puta, a samim tim i poruka va\u0161e kompanije.<\/p>\n Na primer va\u0161a agenda<\/strong> koju koristi va\u0161 klijent i ponese je na svaki poslovni sastanak, ili va\u0161 kalendar<\/strong> <\/a>koji \u0107e tokom cele godine slati poruku sa stola va\u0161ih klijenata. Mo\u017eda i reklamna kesa sa logom i porukom va\u0161e kompanije, koja \u0161eta gradom i efikasno reklamira va\u0161 biznis.<\/p>\n Iako je dostupnost digitalnog ogla\u0161avanja dalekose\u017enije i \u0161tampani materijal ima svoju zna\u010dajnu publiku. Svakodnevno smo zasipani brojnim digitalnim oglasima sa televizije i interneta. Takve reklame su nam vidljive na par sekundi i ve\u0107inu njih vrlo slabo percepiramo. Da ne spominjemo kako\u00a0 masovnost i ne\u017eeljenost ovih reklama u velikoj meri izaziva kontra efekat, gde se lo\u0161a reakcija na ovakvu reklamu prenosi i na sam proizvod koji se reklamira. Niko ne voli reklame u sred omiljene serije ili video klipa na Youtub-u. Tako\u0111e, sve ove reklame nestaju kada nismo za ra\u010dunarom ili ispred televizora.<\/p>\n <\/p>\n Sa druge strane, \u0161tampani materijal, na primer bro\u0161uru ili flajer<\/strong><\/a>, potencijalni klijent\/interesent sa \u017eeljom i svesno uzima kako bi se vi\u0161e informisao o va\u0161im proizvodima ili uslugama. Mo\u017ee mu posvetiti mnogo vi\u0161e pa\u017enje i vremena od par sekundi koliko traje jedna digitalna reklama. Mo\u017ee to u\u010diniti u onom trenutku kada mu najvi\u0161e odgovara. Verovatno \u0107e se i vi\u0161e puta vra\u0107ati na interesantne informacije. Tako\u0111e, u velikom procentu taj \u0161tampani materijal \u0107e videti i kolege, uku\u0107ani, prijatelji i o tome razgovarati. \u0160tampani materijal \u0107e se uglavnom sa\u010duvati, dok \u0107e na primer baner na internetu pro\u0107i neopa\u017eeno.<\/p>\n Ljudi vi\u0161e veruju \u0161tampanim oglasima nego digitalnim. Buduc\u0301i da \u0161tampa postoji jako dugo, i pisana re\u010d ima te\u017einu, potro\u0161a\u010di imaju tendenciju da ovaj medij vide kao pouzdan, poklanjaju\u0107i vi\u0161e pa\u017enje na sadr\u017eaj i upijajuc\u0301i poruku koja se objavljuje. Digitalni marketing te\u017ei stvaranju kolebanja kod potro\u0161a\u010da jer postoji strah od ne\u017eeljene po\u0161te, virusa i la\u017enih informacija. Postoji toliko mnogo kompanija na mre\u017ei, pa kome se zaista mo\u017ee verovati. Studija potro\u0161a\u010dke neuronauke Univerziteta Temple \u010dak je otkrila da postoji mnogo vec\u0301i emocionalni odgovor i sec\u0301anje na \u0161tampane medije.<\/p>\n Zbog zna\u010dajnog tehnolo\u0161kog napretka i konkurentnosti digitalnog marketinga produkcija \u0161tampanog materijal je postala zna\u010dajno povoljnija i vrlo isplativa.<\/p>\n <\/p>\n Da li su to katalozi, bro\u0161ure, flajeri , vizit karte<\/a> ili drugi \u0161tampani proizvodi.<\/strong> Savr\u0161eno je vreme da razmislite o tome kako iskoristiti snagu \u0161tampe u sledec\u0301oj marketin\u0161koj kampanji.<\/p>\n Personalizovana \u0161tampa<\/strong><\/a>, odnosno poruke sa li\u010dnim obra\u0107anjem izuzetno su efikasne u izazivanju odgovora potro\u0161a\u010da. Ako odvojite vreme da svoju poruku prilagodite svojoj publici, pokazujete bri\u017enu inicijativu koja izaziva pozitivan emocionalni odgovor. Bez obzira da li \u0161aljete personalizovanu \u010destitku<\/strong><\/a> ili promotivni vau\u010der,<\/strong> on c\u0301e imati mnogo vi\u0161e zna\u010denja i efekta od Facebook oglasa. Uz to, poslati ne\u0161to \u201eopipljivo\u201c daje vam dodatnu prednost, zbog mogu\u0107nosti \u010duvanja u kancelariji ili dnevnoj sobi kao svojevrsni podsetnik.<\/p>\n <\/p>\n Alta Nova \u0161tamparija<\/strong><\/a> raspola\u017ee kompletnom opremom za \u0161tampu i izradu grafi\u010dkih proizvoda. \u010citav proces produkcije je sinhronizovan i pod stalnom kontrolom kvaliteta. Na na\u0161im stranicama se mo\u017eete informisati o svim mogu\u0107nostima uslugama<\/strong><\/a> koje uspe\u0161no obavljamo. Za sva dodatna pitanja – budite slobodni da nas kontaktirate<\/strong><\/a>.<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Od reklamnih banera na mre\u017ei do televizijskih i radio reklama, ogla\u0161avanje pro\u017eima svakodnevni \u017eivot. Velike kompanije \u010desto ula\u017eu milione dolara godi\u0161nje u reklamne kampanje za prodaju novih proizvoda ili podsticanje prodaje postojec\u0301ih proizvoda. Kao i velike kompanije, mala preduzec\u0301a tako\u0111e koriste ogla\u0161avanje kako bi prenela vest o svojim proizvodima i uslugama ili kako bi se […]<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":3273,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[1],"tags":[256,257,87,259,233,253,258,250,251,247,254,255,92,248,260,252,249],"yoast_head":"\n\u0160tampa traje du\u017ee<\/h2>\n
Upotrebna vrednost \u0161tampanog materijala<\/h2>\n
Prednosti \u0161tampanog materijaa – Vidljivost<\/h2>\n
Uticaj i u\u010dinkovitost \u0161tampanog materijala<\/h2>\n
Isplativost \u0161tampanog materijala<\/h2>\n
Prednosti \u0161tampanog materijala – Personalizovani pristup<\/h2>\n