Proizvodi
- Home
- Proizvodi
Štampamo i proizvodimo grafičke proizvode neophodne svakoj kompaniji i organizaciji. Od sredstava direktnog marketinga (katalozi, brošure, flajeri…), ambalaže (etikete, kutije i pakovanja), propagandnog materijala (reklamne kese, fascikle, agende, kalendari…) do publikacija (časopisi, knjige, monografije…) i svih drugih grafičkih proizvoda koji za osnovu imaju papir ili karton. Sve proizvode izrađujemo u najvišem kvalitetu, kratkom roku i po povoljnim uslovima.
Prikazani svi od ukupno 24 rezultata
-
Knjige i monografije
Knjige predstavljaju pisani dokument u većem obimu. Ljudi su vekovima beležili priče, događaje i dokumente u pisanoj formi. Pojava štampe kao jedan od najznačajnih pronalazaka u istoriji čovečanstva, omogućava da se knjige lakše i više umnožavaju i to postaje glavni činilac za širenje nauke i opšteg obrazovanja. Za taj pronalazak koji datira iz 15. veka zahvalni smo Johanu Gutenbergu. Uzima se da je knjiga najznačajnija tekovina civilizacije. Svetski dan knjige obeležava se 23. aprila.
-
Katalozi i brošure
Katalozi i brošure na najbolji način pružaju informacije o vašim proizvodima i uslugama. Visok kvalitet izrade doprinosi pozitivnom utisku o vašoj firmi i ponudi. Ulaganje u ovu formu reklamiranja i prezentovanja vašeg poslovanja ili aktivnosti višestruko se isplati. Potencijalni klijenti vrlo pozitivno reaguju na ova izdanja, dobijajući predstavu i informacije o vašim uslugama, proizvodima i njihovim prednostima. Takođe grade i pozitivan imidž vašem poslovanju.
-
Časopisi i bilteni
Ova štampana izdanja predstavljaju periodične publikacije sa određenom tematikom informativnog karaktera. Štampamo i izrađujemo časopise, magazine, biltene i druga izdanja ovog tipa. Pored kvaliteta, kod ovih izdanja vrlo je bitna i brza izrada i distribucija, kako bi pravovremeno stigli do čitalaca.
-
Flajeri i inserteri
Flajeri, ili kako se još nazivaju leci, lifleti, deplijani, pamfleti i inserteri imaju za cilj da dopru do širokog kruga potencijalnih kupaca i da ih informišu. Zbog efikasnosti koju pružaju u oglašavanju, sve se više koriste. Dobrom distribucijom obezbeđuju uspešnu reklamnu kampanju. Neki od najčešćih načina distribucije su na prodajnim mestima, sajmovima i drugim dešavanjima, od vrata do vrata, na vozilima ili uz drugo izdanje kao što su inserteri u časopisima, novinama ili računima. Ovaj vid oglašavanja pruža brzu i osnovnu informaciju o trenutnoj akciji, proizvodima i uslugama ali vrlo često se koristi i kao cenovnik, informator i upitnik.
-
Agende i rokovnici
Agende i rokovnici su nezaobilazan reklamni proizvod svake ozbiljne poslovne kuće. Svi poslovni ljudi imaju potrebu da zapisuju svoje dnevne aktivnosti i obaveze i u tu svrhu najčešće koriste rokovnike. Iz tog razloga poklonjen lep brendirani rokovnik sigurno će biti korišćen dugo vremena, a onaj kome ste ga poklonili znaće da ceni ovakav gest.
-
Sveske
Sveske su obavezan kancelarijski, reklamni ali i školski materijal. Svakodnevno se koriste za zapisivanje raznih informacija, skiciranje i računanje. Brendirane sveske se mogu koristiti unutar kompanije ili organizacije, ali i kao ekonomičan i efektan poklon za saradnike i klijente. U kompletu sa reklamnom kesom, fasciklom i npr podmetačima za čaše, čini odličan poklon set.
-
Blokovi
Blokovi su idealni za hvatanje beleški ili zapisivanje drugih kratkih informacija. To je forma uglavnom manjeg formata sa više listova povezanih na više različitih načina. Svi ih svakodnevno i rado koristimo. Pored interne upotrebe u kompaniji, brendirani blokovi su idealan i ekonomičan poklon za vaše klijente i saradnike. Koriste se u svim granama industrije. Verovatno najviše u farmaceutskoj industriji.
-
Fascikle i registratori
Kao deo kancelarijskog ali i propagandnog materijala fascikle su veoma efikasan način reklamiranja. Pored toga što brendirane fascikle i registratori čuvaju i štite samu dokumentaciju i time imaju upotrebnu vrednosti, oni odaju i utisak profesionalnosti i ozbiljnosti vaše kompanije ili organizacije. Ako pak ovaj lepo dizajniran proizvod poklonite vašim klijentima i saradnicima, oni će ga rado i dugo koristiti i time promovisati vašu kompaniju. Uz mala ulaganja dobija se koristan i moćan reklamni proizvod koji je svakom potreban. Jasan dizajn, zanimljivi oblici i forme ovog proizvoda ostavljaju jak utisak
-
Reklamne kese
Kvalitetne i lepe reklamne kese predstavljaju „šetajuću“ reklamu. Kao koristan i izdržljiv proizvod, dugo vremena će reklamirati Vašu kompaniju gde god se pojavi. Vrlo su popularne zbog svoje ekonomičnosti i upotrebljivosti. Koriste se u mnogim situacijama i prilikama. Bilo da ih koristite kako bi se u njih stavio prodat proizvod ili set poklona za vaše klijente i saradnike, uvek su praktične i zgodne. Mogu da ponesu i veću težinu ali i kabaste proizvode.
-
Posteri i plakati
Posteri ili plakati se koriste za javno informisanje ili reklamiranje nekog proizvoda ili usluge. Naravno, poznati su nam i plakati sa političkim porukama. Plakati su ekonomično i efikasno rešenje za oglašavanje. Postavljaju se na odgovarajuće frekventno mesto gde će ga videti veliko broj ljudi. To su školske ustanove, banke, prodajna mesta, autobusi, bolnice i domovi zdravlja, ali i sva druga javna mesta sa velikom frekvencijom.
-
Kalendari i planeri
Kalendari i planeri su poželjni poslovni poklon pred svaku Novu Godinu. Pored upotrebne vrednosti, kalendar u toku cele godine reklamira vašu firmu, usluge i proizvode, bez obzira da li je zidni ili stoni. Lepo dizajniran, pregledan i zanimljiv kalendar zauzima posebno mesto u svakom prostoru i vidi ga puno ljudi tokom cele godine. Ulaganje u kalendare i planere nikako nije trošak već dobra investicija u promociju i razvijanje poslovanja i prometa. Izrađujemo isključivo custom kalendare. Jedinstvene, posebno napravljene za vašu kompaniju. Sa kompanijskim fotografijama i promo porukama. Takvi kalendari su mnogo boljeg kvaliteta i cenjeniji su od već gotovih kalendara kod kojih je moguće uštampati samo logo.
-
Podmetači
Podmetači za čaše i tanjire su vrlo korisni proizvodi. Brendirani podmetači za čaše su lep i koristan poklon za vaše saradnike i klijente. Budite sigurni da će bar dve godine stajati na stolu vašeg klijenta i time će ga videti veliki broj potencijalnih klijenata. Takođe može biti sjajan promotivni poklon koji pospešuje prodaju (na primer uz kupljenih 6 sokova, dobija se set od 6 podmetača). Podmetače za sto sve više koriste restorani i barovi umesto standardnih stonjaka. Vrlo su praktični, lako se menjaju i mogu da prenesu određenu poruku, pa čak da budu i podmetač-jelovnik. Mogu se štampati u više različitih motiva (npr za svaki dan u nedelji koristi se drugi motiv).
-
Vizit karte
Svaki poslovni čovek treba da ima svoju vizit kartu. Ona sadrži naše osnovne podatke koje želimo da podelimo sa drugim poslovnim ljudima sa kojima smo u kontaktu. Kako je vizit karta prvi trag koji ostavljamo u poslovnoj saradnji, ona treba da bude lepo dizajnirana i pedantno odštampana. Kako kažu, nema druge prilike za prvi utisak. Lepo osmišljene i dizajnirane vizit karte ostaviće dobar utisak o vama i vašem poslovanju. Pokažite da ste profesionalac koji vodi računa o detaljima.
-
Memorandum
Za kreiranje poslovnih dopisa, potvrda, molbi ali i ponuda, računa i drugih poslovnih dokumenata potreban je memorandum koji će u svom zaglavlju sadržati logo i sve osnovne podatke kompanije. Ovakvi dokumenti dolaze kod vaših klijenata i saradnika i zato je važno da budu kvalitetni i uredni. Lepo dizajnirani i odštampani memorandumi ostaviće dobar utisak o vašoj kompaniji i poslovanju. Memorandum je neophodan štampani materijal za svaku ozbiljnu kompaniju ili organizaciju.
-
Koverte
Koverte su još jedan neizostavan proizvod koji koristi svaka kompanija, organizacija ali i domaćinstvo. Svakog dana u svetu se upotrebe milioni i milioni koverata. Slanje poslovne i druge dokumentacije, ali i sitnijih predmeta ne može se zamisliti bez upotrebe koverata. Njena funkcija je da zaštiti dokument koji se šalje, kako fizički tako i od neželjenih pogleda. Koverta na prednjoj strani uglavnom sadrži kontakt podatke primaoca. Takođe, trebalo bi da bude naznačeno i ko je pošiljalac. Za tu namenu kompanije i organizacije koriste brendirane koverte, odnosno koverte sa već odštampanim logom i osnovnim podacima.
-
NCR blokovi
NCR blokovi su obrasci povezani u blok čiji se listovi prilikom pisanja kopiraju i tako dobijamo jednu ili više kopija istog dokumenta. Najčešči blokovi ovog tipa su blok računa, otpremnica, dostavnica, priznanica, reversa i drugi. Vrlo su praktični i zato su neizostavan štampani materijal u svakoj kompaniji ili organizaciji. Kako ovi obrasci treba da sadrže osnovne podatke o organizaciji koja izdaje ovaj dokument, praktično je da budu brendirani, odnosno da svaki list ovog bloka sadrži odštampan logo i generalije.
-
Nalepnice i etikete
Nalepnice i etikete imaju širok spektar namena od ambalaže, deklaracija, do promotivnih stikera, u svrhu obeležavanja, upozorenja i obaveštenja i drugih namena. Najčešće su nalepnice i etikete za staklene flaše i tegle, ali i za za plastičnu i drugu ambalažu. Kada je reč o ambalažnim nalepnicama jako se vodi računa o dizajnu i izgledu same nalepnice jer ona predstavlja važan segment same ambalaže (npr. etiketa za vino).
-
Diplome i zahvalnice
Diplome, zahvalnice, pohvalnice, sertifikati, povelje i drugi dokumenti ovog tipa su vrlo čest štampani proizvod koje koriste organizacije i kompanije koje žele da izraze zahvalnost, pohvalu i potvrdu pojedincu ili drugoj organizaciji. Ovi proizvodi ukazuju posebnu čast ili značajnu potvrdu za onoga kome su namenjeni. Zbog svog posebnog značaja moraju da budu lepo osmišljeni, dizajnirani i odštampani.
-
Kutije i ambalaža
Kako se često kaže – ambalaža prodaje proizvod. Naravno da to nije u potpunosti tačno, ali je u velikoj meri zaista tako. Kvalitetna i originalna ambalaža proizvodima daje prednost u odnosu na konkurentne proizvode i time privlači kupca. Takođe kod potrošača stvara određenu emociju i generalni utisak o brendu i samom proizvodu. Proizvođači su sve više svesni ove činjenice i posebnu važnost pridaju izgledu samog pakovanja za njihov proizvod. Mnogo puta se pokazalo kako redizajnirana ili nova ambalaža može višestruko da podigne prodaju istog proizvoda. Zato je packaging industrija u svetu u konstantnom porastu kao i povećano angažovanje armije marketinških agencija i dizajnera u cilju izrade što boljih i privlačnijih rešenja za pakovanje.
-
POS materijal
POS (point of sale) materijal su atraktivni štampani proizvodi koji se koriste za promociju proizvoda na prodajnim mestima. Privlače pažnju na reklamirani proizvod i informišu kupca o njegovom kvaIitetu i prednostima. U tu kategoriju spadaju različiti proizvodi. To su takozvani wobleri, shelf talkeri, hangeri, neck ringeri, display pakovanja i drugi. Svi imaju za zadatak da ukažu na proizvod i istaknu njegove kvalitete i prednosti i naravno povećaju prodaju. Ulaganje u takvu vrstu proizvoda je investicija koja ima za cilj da vrati uloženo i ostvari kratkoročni ili dugoročni profit.
-
Razglednice i čestitke
Razglednice, čestitke, pozivnice, zahvalnice i drugi štampani materijal ovog tipa koristi se za direktno obraćanje. Štampane verzije ovih proizvoda uvek su lep gest koje primaoca neće ostaviti ravnodušnim. Lepo osmišljene i dizajnirane ostaviće jak utisak kod vaših klijenata i saradnika uz minimalna ulaganja. Poznato je da ljudi pre svega pamte emociju koju ste izazvali kod njih, tako da će ovakav vaš znak pažnje i uvažavanja sigurno ceniti i poštovati.
-
Društvene igre
Društvene igre predstavljaju omiljenu zabavu i razonodu među prijateljima i porodicom širom sveta. Postoji nebrojeno različitih, više ili manje popularnih društvenih igara. Igraju ih svi, od dece do najstarijih. Uvek su tražene i predstavljaju odličan poklon kako za prijatelje i porodicu, tako i za saradnike i klijente. Da li ste znali da neke od najpopularnijih društvenih igara možete da uvrstite u vaše korporativne poklone i tako napravite lep gest i odličnu reakciju kod onoga kome je namenjena? Naravno, sa vašim brendingom.
-
Varijabilna štampa
Pojavom tehnike digitalne štampe omogućena je varijabilna ili personalizovana štampa. To znači da će svaki odštampan primerak biti drugačiji ili će sadržati bar jedan drugačiji podatak. Ova mogućnost omogućila je najširu primenu i u konstantnom je usponu. Najsvežiji primeri su u ambalaži, gde su pojedini proizvođači, zarad privlačenja kupaca, počeli da koriste varijabilnu štampu. Time su dobili da svaki primerak istog proizvoda na polici bude u drugačijoj kombinaciji boja i oblika što će svakako privući mnoge poglede.
-
Ostali štampani materijal
Alta Nova štampa i izrađuje i niz drugih grafičkih proizvoda kao što su: stripovi, upitnici, zastavice, karte, ulaznice, srećke, sličice i albumi za sličice, foto albumi, registratori, CD omoti, lepeze, uputstva, i mnoge druge štampane proizvode.